Jak mogę pomóc?

Na trzy podstawowe sposoby:
1. mogę przeprowadzić warsztaty;
2. przygotować Cię do występu;
3. lub zastąpić na scenie.

WARSZTATY

Ta formuła ma sens w grupach 4-8 osób. Przy mniejszych uczestnicy mogą być zbyt zmęczeni i niedostatecznie kreatywni. Przy większych na jedną osobę przypada bardzo mało czasu i uwagi. Trudno więc oczekiwać wyraźnej poprawy umiejętności. Ze względu na ćwiczenia w parach istotne jest, by liczba uczestników była parzysta. Jeśli mamy dużo materiału do przerobienia, lepiej spotkać się np. dwa razy po 4 godziny w przeciągu kilku dni, niż tylko raz na cały dzień.

Nad czym możemy się zastanowić w ramach warsztatów?

Występy publiczne

• jak się przygotować?
• jak radzić sobie ze stresem?
• jak radzić sobie z publiką?

Slajdy

• jakich narzędzi używać?
• jak dobierać treści?
• jak prezentować dane?

Storytelling

• jak opowiadać historie?
• jakie historie opowiadać?

Efektywna komunikacja

• jak dobierać środki komunikacji?
• jak formułować przekaz?

Wszystkie elementy są omawiane w ramach tzw. cyklu Kolba. Jeśli chcesz nauczyć czegoś dorosłych, polecam to narzędzie.

Standardowe warsztaty na temat jednego z powyższych bloków to:
    2000 pln netto / 4h
    3000 pln netto / 2x4h
Mogę też wynająć salę i zorganizować catering. Wtedy koszty ustalamy indywidualnie. Poza Warszawą doliczam za dojazd.

Wpisuję się w potrzeby? A może Twoje oczekiwania wychodzą poza te tematy? Potrzebujesz bardziej szczegółowego zakresu? Tak czy inaczej napisz mi maila albo zadzwoń na +48 600 421 634.

PRACA INDYWIDUALNA

Wydarzenie. Za tydzień, za miesiąc, za kwartał. Twoja część to kilka minut na scenie, czasem pół godziny. Bywa, że najważniejsze w dotychczasowej karierze. Praktycznie wszystko już gotowe. A może jeszcze nie rozpoczęte?

Gdziekolwiek jesteś, pomogę Ci.
Znasz się na swoim temacie.
Ja się znam na wystąpieniach.

Dzięki pracy z dziesiątkami mówców wiem, jak istotne dla poziomu wystąpienia jest uporządkowanie myśli, skonfrontowanie ich z próbnymi słuchaczami i uzyskanie merytorycznej informacji zwrotnej. Wiem też, jak różne mogą być potrzeby w zakresie przygotowania. W oparciu o te doświadczenia przygotowałem trzy programy wsparcia.

Priorytet

CO   
Jedno spotkanie: przed mówca dostarcza istniejące treści dot. występu; 
w trakcie rozmowa, próba i skupienie się na kluczowym elemencie w zależności od etapu przygotowań (struktura, treść, język, slajdy); po email z feedbackiem, propozycją pracy samodzielnej i materiałami dodatkowymi.
DLA KOGO   
Dobrzy mówcy 
z małą ilością czasu potrzebujący punktowego działania / widowni próbnej.
ZA   
500 pln netto

Proces

CO   
Trzy spotkania: idea (sesja kreatywna, efekt: myśl przewodnia i szkic konspektu); treść (wywiad pogłębiony, efekt: szkic skryptu – wybrane najważniejsze sformułowania); próby (ćwiczenia, efekt: dopracowane aktorsko wystąpienie).
DLA KOGO   
Mający przynajmniej 2 tygodnie do wydarzenia, chcący dobrze wypaść mówcy nie bojący się współpracy w szerokim zakresie.
ZA   
1000 pln netto

Pełne zanurzenie

CO   
Pięć spotkań: proces poszerzony o stworzenie dwóch iteracji pełnego skryptu, konsultacje i próby;
dodatkowy czas pozwala na pogłębienie wzajemnego zrozumienia, co daje lepsze dopasowanie treści do osobowości i większe zadowolenie z efektów.
DLA KOGO   
Otwarci na rozmaite sugestie mówcy z dużą ilością czasu i występem wymagającym szczegółowego dopracowania.
ZA   
1500 pln netto

Inwestować tyle wysiłku w jeden występ? Nie, to nie jest jeden występ. I tak, inwestować. Dlaczego?

1. Przemyślenie. Refleksja nad treścią z reguły przeradza się w refleksję nad czymś więcej niż sam występ – np. nad organizacją, modelem biznesowym czy branżą.

2. Materiał do wielokrotnego wykorzystania. Przetestowany produkt – sam występ, ale i proces – posłuży Ci w późniejszej komunikacji: występach, rozmowach, reklamie.

3. Relacje. Dobry występ to wstęp do dyskusji. Ludzie podejdą porozmawiać, podzielą się Twoim przesłaniem z innymi. Słowo będzie pracować na Twoją markę.

Wiem, że powyższe programy działają i odpowiadają na zdecydowaną większość potrzeb mówców. Spełnienie tych i innych oczekiwań wymaga rozmowy.

Tak jest. Napisz mi maila albo zadzwoń na +48 600 421 634.

PITCHING

Masz świetny start-up albo pomysł na niego. Na scenie sobie jednak nie radzisz. Mogę Cię na niej zastąpić. Opowiedzieć, co robisz, dlaczego robisz to dobrze i że inwestorzy powinni być Ci wdzięczni za możliwość zainwestowania w Twój biznes. Trochę rzecznik prasowy na godziny.

Dlaczego taki podział pracy? Bo pracując nad produktem często nie zdajesz sobie sprawy, co interesuje osoby mogące wyłożyć pieniądze na jego rozwój. Albo po prostu nie masz doświadczenia w mówieniu. Konkretnym. Przed wymagającą publicznością.

Nic dziwnego. W szkole tego nie uczą. I tu wkraczam ja.

Pitchowałem sam (np. na Akademii CambridgePYTHON), przygotowywałem do pitchowania (np. na Startup Weekend Warsaw, Seedstars Warsaw i hackathon.gov.pl) i oceniałem pitchujących (zapytaj kogokolwiek, kto siedział obok mnie na wydarzeniach dla start-up’ów). Potrafię zwięźle przedstawić istotę pomysłu, znaleźć dobre historie i analogie.

Ile to kosztuje? Komercyjnie przynajmniej 1000 pln netto. Możemy też dogadać się inaczej. Niezależnie od formuły, najpierw musimy porozmawiać. Muszę zrozumieć Twój biznes.

Dobrze kombinujesz.

Napisz mi maila albo zadzwoń na +48 600 421 634.

Porozmawiajmy.

Chyba że chcesz przypomnieć sobie moją twarz? To kliknij tutaj!